lauantai 24. maaliskuuta 2012

Holaa

*wuhuu* nyt on sitten varattu matka Teneriffalle Puerto de la cruz:iin 17.4.-24.4.2012 elikkäs lähtö on jo reilun kolmen viikon päästä :p Tätä on kyllä odotettu innolla,ihanaa päästä vähä pois suomesta näkemään uusia naamoja ja alottamaan kesää hiukkasen aiemmin.Matkaan oon siis lähössä mummoni kanssa ja majotutaan hotelli Masarussa,tosi kivan näköne,suht edullinen ja tosi hyvät arvostelut saanu hotelli.Masaru sijaitsee yläkaupungin alueella ja siitä pitäisi tietojen mukaan olla tosi lyhyt matka niin keskustaan kun kasvitieteelliseen puutarhaan.Myös hotellilta löytyy ihan hyvät palvelut,näitten yleisten uima-altaiden yms lisäksi löytyy mm.ravintola,yökerho ja tenniskentät,eli aika hyvältä kuulostaa mutta paikan päällä sen sitten vasta näkee onko paikka odotusten arvoinen.

kuvat trivago.fi


Jos vielä kuitenkin palaan hieman tähän viikkoon vaikka tekis mieli vaan ylistää kuin ihanalta em. hotelli vaikuttaa,ja kuinka innoissani oon matkasta.
Mun viikko on menny taas aika normaalin kaavan mukaan,päivät oon töissä ja illat kotona,tosin tiistaina kyllä menin töistä suoraan Tarulle ja eilen,eli torstaina olin melkeen koko päivän mummolla eli suhteellisen ei-tapahtumarikas,paremman sanan puutteessa,viikko takana.
Keskiviikkona olin töissä kummityttöni perheen luona ja höpöttelin että haluun tehdä hiuksilleni jotain mutta en yhtään tiiä mitä niin Violan äidillä(joka on siis ammatiltaan parturi-kampaaja) oli heti idea mitä mun hiuksille tehhää ja siitä ei sitten kauaa menny ku mulla oli varmaan puolet ohuemmat hiukset koska näitä kerrostettiin niin rajusti :--D
mummo oli löytäny miulle ihanat vaaleenpunaset 
tennarit kirpparilta hintaan 3,50€ :p
siinä sitten uuella rakkaus tukalla


torstain päivän asua,kuva otettu just enne nukkumaa menossa 
ni oon jo kerenny naama peseen ja harjaa hiukset joten 
olen erittäin...mielenkiintosen näkösenä.
ja viimosena vielä tämän päivän(perjantain) asua :)



Äh mulla ei kyllä meinaa tulla tästä kirjottamisesta yhtään mitää ku ajattelen vaan matkaa ja kello on jo sen lähemmäks kaks aamuyöllä,joten mun on ehkä tässä vaiheessa hyvä siirtyä taka vasemmalle syömaan viinirypäleitä ja kattomaan viidakon tähtösiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti