sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Pitkästä aikaa

Huoh,oonpas huono bloggaaja taas kerran ollu,viimosesta kirjotuksesta on jo aikaa varmaan kaks kuukautta -taas. En vaan jaksa. Oon monesti miettiny että pitäis blogia päivitellä mut aina se on vaan jääny siihen miettimiseen ku oon niin hemmetin saamaton.
Yleensä vietän päivän töissä ja illalla ku tuun kotiin en jaksa tehä yhtään mitää muuta ku ollan vaan koneella,ja kaikki vapaapäivätkii menee tietokoneella facebookissa jumittaessa.
Tällä hetkellä mun elämä tuntuu tosi rankalta,just ton ainaisen kotona istumisen takia,mä vihaan yksin olemista,mut eipä paljon muitakaan vaihtoehtoja oo. Kotona miulla ois vaikka mitä tekemistä,voisin vaikka siivota tai mennä koiran kanssa lenkille mut ei,en jaksa vaivautua ees sellaseen ku olotila on aina niin huono.
 Mie tarviisin oikeesti kunnon elämäntapa muutoksen,ihan lähtien ruokavaliosta. Aina mä ajattelen että rupeen syömään terveellisesti ja liikkumaan enemmän enkä käytä rahojani kaikeen turhaan scheisseen,mut sitte se aina lipsuu eikä siihen oo mitään muuta syytä kun se,että oon niin laiska enkä osaa ottaa niskasta itteäni kiinni.
Suurimmaks osaks mä oon ite saanu itelleni tän pahan olon aikaan laiminlyömällä terveyteni ja ulkonäköni ja kaiken muunkii,mutta kun sitä on jatkunu niin kauan kun jaksan muistaa,siitä ei oo kovin helppo käydä yksin niin isoa muutosta tekemään kun tarvis olis. Joo kyllä mä tiedän että jos rupeisin käymään lenkillä tai pyöräilemään töihin ja jättäisin energiajuomat pois varmasti putois paino.Ja joo,tiiän sen että jos oikeesti menisin vaikka yksin kotonta johonkiin ulos,vaikka jonkii näköseen harrastukseen sieltä varmasti löytyis kavereita,mut ei,minä mielummin istun kotona joka ikinen päivä itkemässä sitä kuin yksinäinen oon kun teen asian eteen mitään. En vaan jaksa enään tätä. Tätä samaa rataa on menty päivästä toiseen,kuukaus kuukaudelta,vuos vuodelta ja mikään ei ikinä muutu,jos en ite tee asian eteen mitään.
Nyt voisin vajota vielä hieman enemmän itsesäälin ja angstin valtaan ja lopettaa tän ruikuttamisen blogissa koska tässä ei ole mitään järkeä.Tälläsiä päiviä varten varmaan pitäis hommata päiväkirja?Pistetään hankintaan. Ens kerralla lupaan hieman järkevämpää päivitystä,ja lupaan myös että ens kertaan ei mene taas kahta kuukautta :D

kiitosta vaan kaikille jotka jakso lukea tän,Juli kiittää ja kuittaa :)

ps.käykääs äänestää mun suunnittelemaa laukkua täällä!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti