maanantai 16. huhtikuuta 2012

Kun tänään lähden



Wihii,se ois sitten huomen aamulla kello 7.00 lähettävä lentelemää Puerto de la cruziin Teneriffalle :)
Nyt on onneks jo matkalaukku saatu pakattua ja ennen kahta lähtee bussi helsinkiin päin,jossa yövytään hotelli Pilotissa.
Mulla oli mielessä tosi paljon kirjotettavaa,mutta nyt oon niin täpinöissäni matkasta että en kyllä tosiaankaan muista yhtään mitään.
Viime viikko meni mulla aikalailla hölläillen,meillä alko nimittäiniin tiistaina alkoi koulu aika rennosti,silloin oli koulua kaksi tuntia ja keskiviikkoaamuna saatiin sitten tietää että meillä ei ookkaan koko loppuviikkoon koulua.Jäin kuitenkin koko viikoksi Mikkeliin näkemään kavereita pitkästä aikaa.
Viikonloppunakaan ei mitään kovin erikoista ollut,perjantaina vietin iltaa kotona,lauantai-ilta meni tarulla.Sunnuntai sitten ihme kyllä ei menny tylsyyden merkeissä,sillä leikkasin tarun hiukset ja kävin laitattamassa itelleni kynnet,joita todellakin rakastan,niistä kiitos Millalle :)
Kuten huomaatte,tästä kirjottamisesta ei tosiaankaan tuu mitään,teksti on hieman sekavaa eikä siinä edes ole minkään näköistä järkeä joten mun on ehkä parempi lopettaa :D

Hajotkaa pakkaseen,mä lähden Teneriffan aurinkoon,adios ♥

1 kommentti:

  1. haastan sut tämmöseen pikku kysymysjuttuun :-) käyppäs kattomas http://anskumur.blogspot.com/2012/05/haaste-nro-2.html

    VastaaPoista