maanantai 19. joulukuuta 2011

dance dance

Miun tekee niiiin mieli tanssii! En jaksa millää oottaa tiistaita ku sillo on harkat :))

Eilen käytiin morjestaas mein(miun ja äitin) kummityttöö Violaa :) Olin tosi yllättyny kun Viola osaa jo kävellä yms vaikka on vast vajaan 11-kuukautta vanha. Viola on aina yhtä sulonen :3
<3

Kävin tällä viikolla myös shoppailemassa joululahjoja mm.Violalle,ja hänelle menevät lahjat näkyykin tässä kuvassa. Rakastuin tohon hello kitty pehmoon ja oisin voinu vaan jättää sen itelleni ;__; 

Olipas hassua kirjottaa oman nimen perään tuo sana ''kummi'',ja muutenkin kuulostaa hassulta että minä oon ''Juliana-kummi'' :D ehkä mun täytyy vaan tottuu siihen :)

Tässä siis äitin & isäpuolen ja Violan lahjat paketoituina + pikkuveljen synttärilahja.

Eli tosiaan niinkun tosta varmaan pysty päättelemään niin miun pikkuveljellä on tänään 19.12 synttärit :) Minun pienipieni veli täyttää jo 11...kohta se jo menee ylä-asteelle,hui kauhiaa ku aika menee nopeesti !
Olin julma ja leikkasin tarun pois tästä kuvasta :D

Elikkä tein siis tänään veljelle suklaa-banaani-vanilja täytekakun.Väleissä on mango pilttiä,banaania ja vanilja wnb vaahtoa joka oli nestemäisempää kun kuvittelin kaupassa.Reunojen koristeluun meni kaksi pussia sitä uutta suklaakakkumoussea ja päällä samaa vaniljavaahtoa ja suklaa tsydeemiä.Olin kyllä positiivisesti ylllättynyt että tästä ei edes tullu niin makeeta :) Harmittaa vaan tuon tekstin puolesta ku se hieman epäonnistu kun pursotin ei suostunu yhteistyöhön minun kanssa.

  Nyt kyllä minä rupeen valuun pakkaamaan ja sitten untenmaille kun kahen tunnin päästä on herätys ja lähtö mikkeliin..onneks bussissa on vielä muutama tunti aikaa nukkua lisää.... Ötyjä kaikille ja vielä kerran

PALJON ONNEA RAKAS PIKKUVELI 11W <3




ps.rakastuin tuossa just äsken tommottee guessin farkkumekkoon :)

2 kommenttia: