sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Just Sleep

Onpas ollut kummallinen viikko,kokoajan on ollu kauhea kiire vaikka oikeesti en ole ees erityisemmin tehnyt mitään.Tässä hieman mun viikkoa kuvina ja tekstin pätkinä.

Tässä mun keskiviikkosta asustusta. 
Keskiviikkona menin aamubussilla Mikkeliin Lappeenrannasta. Ai että jaksan joka viikko mikkeliin mennessä vihata niitä aamuheräämisiä,sillä bussi lähtee aina 6.55.


Siinä minä ja mun kaveri Suvi ''tanssimassa'' mun huoneessa keskiviikkona:D

Tän näkösenä olin sitten torstaina liikentessä. Torstaina käytiin kavereiden kanssa amarillossa syömässä ja ruoka oli siellä tosi jeesjees :) Illemmasta katsottiin vielä Top Gun nimistä leffaa,paitsi että mä kyllä nukahin jo alkumetreillä :D


En muista mikä oli tän juoman nimi mutta se oli hyvää :p

Perjantaina se oli sitten taas Lappenrantaan matkustus edessä,mutta tällä kertaa onneksi parin tunnin matka meni tosi nopeesti,koska oli matkalla seuraa eikä tarvinnut vaa yksin istua. Perjantaina olin yötä isälläni,ja oli todella hauskaa pelata pitkästä aikaa taas porukalla lautapelejä :3
Launtai mulla on tässä kotona mennyt,ja illan olin kaverillani Tarulla :) Katottiin siellä leffa nimeltä V niin kuin verikosto ja rakastuin siihen <3 Voisin kattoa sen vaikka samantien uuestaan,niin hyvä se oli ! Myöhemmin menin sitten vielä muutamaksi tunniksi käymään toisella kaverilla ennen kun tulin kotiin.

Nyt kyllä kello alkaa jo lähentelemään neljää aamuyöstä,joten ehkä voisi alkaa tota nukkumaan menoa harkitsemaan,eli ötyjä vaan kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti