maanantai 5. joulukuuta 2011

Day one

Joo elikkä moikka vaan kaikille,täällä kirjottelee tälläne 15-vuotias tyttönen nimeltään Juliana. Oon jo pidempään miettiny et ois kiva kirjotella blogii ja vihdoinkii sain sitte vähä inspiraatioo siihe kun yks vanha kaveri jonka kanssa ei oo parii vuotee hirveesti oltu tekemisissä tuli facebookissa sanomaa miulle että miun pitäs perustaa blogi,ja että ois kiva lukea mun kuulumisia sieltä. Mietin sitten asiaa muutaman päivän ja nyt aamuyöstä osittain valvotun yön jälkeen vaan tuli sellane fiilis että nyt teen sen.
 Voisin kertoo tähä viel muutamii juttui itestäni elikkä niinkun äske sanoin oon vielä 15-vuotias,parin viikon päästä 16 täyttävä tyttö. Asuinpaikkana toimii viikonloppusin Lappeenranta ja arkipäivinä Mikkeli jossa oon opiskelemassa nyt ekaa vuotta matkailualaa. Pidempään en oo nyt virallisesti mitään harrastellu mutta hiljattain tässä alotin (taas,nyt jo neljättä kertaa) tanssin josta tykkään tosi paljon. Pidän myös valokuvaamisesta,lukemisesta,ulkomailla käymisestä,eri kielien puhumisesta,uimisesta,nukkumisesta,musiikista,keikoista,helsingistä,ilmasutaidon tunneista,kengistä,kavereista ja miun pikkusesta kummitytöstä :)

Tässä kaikki mitä mulla oli sanottavaa tällä kertaa,kattoo nyt mitä tästä blogijutusta tulee,vai tuleeko mitään :D ciao!:)

1 kommentti: