tiistai 13. joulukuuta 2011

rock that beat

Tänään mulla on hyvä päivä. Se alko jo heti herätessä kun näin että ulkona on pakkasta ja aurinko paistaa,mä rakastan sellasta ilmaa. Tänään on päivä menny lähinnä mummon luona siivoillessa,pipareita ja torttuja paistaessa ja youtubesta videoita kattellen. Oon ihan in love,nimittäin jumpstyle,tomorrowland ja mystery land videoihin. Oon kattonu nyt ne samat videot jo varmaan miljoona kertaa ja jokakerta oon yhtä lumoutunut niitä kattoessa. Ne on mun uus rakkaus <3



jumpstyleeee♥

tomorrowland♥ mun on joskus niiiin pakko päästä tonne :3




Huomenna se ois sitten taas Mikkeliin matkustus edessä...mut onneks innolla oon sinne menossa ku illalla on tanssiharkat :) keskiviikkonakii alkaa koulu vasta kaheltatoista,on ollu ihanaa olla taas tää alkuviikko lomal :3
Nyt kyllä mä alan vetäytyä kohtapuolee tonne sängyn suuntaan,joten hyviä öitä vaan kaikille :)

Ja jos vielä loppuun muutaman naamakuvan survasis;



2 kommenttia: